Kärleksvärd

Vill du vara kärleksvärd till mina Vedic Art målningar?
Det betyder att du ger min tavla kärlek och en vägg att hänga på.
Jag äger fortfarande målningen och kan ta tillbaka den för utställningar eller sälja den.
 
På min hemsida www.lindeart.com finns lite tavlor i min portfolio, men långt ifrån alla målningar jag har.
Därför lägger jag ut bilder här på resten av målningarna som inte platsar på hemsidan eller har hunnit läggas ut.
 
Vill du bli Kärleksvärd eller har några frågor så maila mig: [email protected]
 
Buddha/Aum/Mandala-tavlor:
 
Blå Buddha 40x90cm tunn ram
 
Transformation 80x80cm tunn ram
 
Golden Aum 50x60cm tunn ram
 
Grön Buddha 37x45cm tunn ram
 
Aum 37x45cm tunn ram
 
Rymdtavlor:
 
Birth ca 100x120cm (ännu ouppspänd)
 
Blå rymd 50x60cm tjock ram
 
Tant Brun 60x60cm tjock ram
 
Lila rymd 40x40cm tjock ram
 
Annat blandat:
 
Vinterregn 70x50cm tjock ram
 
Våreld 80x100cm tjock ram
 
The Nest 100x100cm tunn ram
 
Fruit 80x40cm tunn ram
 
....Ja..ni fattar.. Jag får inte plats!
 
// Kristin

Kommentarer
Postat av: Ewa J Sundberg

Vilken trevlig idé, Kristin! Har själv funderat i den här banan, det blir ju ganska fullt på golvet i ateljén med tiden.
Lycka till, blir massor som vill <3
Kram.
Ewa

2012-11-18 @ 22:16:20
URL: http://www.arteva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0