Engelska

Försöker måla men det blir skit!
Fasiken vad dåligt det blir..

Där emellan försöker jag dikta ihop mail på engelska till galleriägaren i NY.
Det gör mig ännu mer frustrerad.
Tavlan blir skit och jag blir nervös över min engelska i NY.

Tygaffärs kvinnan hade hopp om mig.
"Jammen du kan ju prata!"
Jo, tack jag vet.. Men det ska ju vara på engelska också..

Då tipsde hon mig om att skriva fraser och ord att ta med i väskan. Om jag skulle behöva.
Hon såg lite oroad ut.
"Det är för att jag bryr mig om dig förstår du!"
Tack Tygkvinnan!
Jag lär behöva't!

Min skittavla..
Shit painting in english..


Kommentarer
Postat av: Jenny Bergström

Hahaha! Kristin, du är för skön! Tack för skrattet!

2012-01-11 @ 20:22:01
Postat av: Renée

Ta re lugnt vännen - det här kommer gå såå bra såå... bara säg:

Hällååå ajm kristin från swiiden.. And her is maj päjnting.. hahaha

Kraam

2012-01-11 @ 20:42:32
URL: http://www.reneebreig.com
Postat av: Gullan

Kristin...du är underbar! Det kommer gå kanon :)

2012-01-11 @ 23:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0