Rymdkursen 8-9 oktober.

Snart är det dags!!
Oj vad spännande kurs!

Jag ser framemot detta så otroligt!

Här är mer info kring kursen.
Sprid infon så den når alla deltagare!
Vi är nu 14 anmälda!


HUR?

Kursen är klockan 10 -16 båda dagarna.
På lördagen informerar Varga om Jyotish och vi börjar måla upp vårt chart (horoskop). På söndagen så sitter Varga med var och en en stund och går igenom den del av chartet som har med konsten att göra. Under tiden fortsätter vi andra fortsätta måla på våra chart.

Förutom platta penslar, 2st roller plus tråg, 2st guldpennor (en tjock och en tunn), blyertspenna/skisspenna och lång linjal som behövs, ta med dina målargrejer så du kan måla om du vill och tid finns!

VART?

Vi håller till i Frufällans Allhus.
Kapellvägen 3.

Här är koordinater till er med GPS.
Är inte säker på att gatan finns i GPS.

RT90:
X: 6409624, Y: 1332132
WGS84:
Lat N 57° 46′ 47″ Lon E 12° 58′ 59″

Boråsbor som är hemma i krokarna åker mot Fristad. När ni kommer till Frufällan sväng in i Frufällan (åt vänster om ni kommer från Borås)över järnvägsspåret. Direkt till höger och åk rakt fram.
Det står att det är en återvändsgata. När ni tror att ni åkt fel ser ni ett vitt hus rakt fram och då svänger vägen åt vänster. Där är ett rött hus! Framme!

Om ni vill ha närmare vägbeskrivning från det håll ni kommer ifrån så ring mig!
070-2425236

ÄTA?

I köket finns kyl, spis, micro och vattenkokare och det mesta som behövs.
Tag med egen lunch om ni inte vågar er på min enkla lunch som jag kokar ihop!
Det finns pizzeria på Sjöbo som ligger ca 4 km från Allhuset.

BO?

Om någon vill ha boende på vandrarhem kan jag rekommendera Szzova vandrarhem i Frufällan.
Jätte mysigt och frächt!
Detta ligger mitt i Frufällan och ca 500m från Allhuset.
Ett rum kostar från 190:-
Ni kan ringa till Raija om info och bokning:
0702-872092
Ring NU!
Det är mycket bokat!

GLÖM EJ!

Och till sist:
Glöm inte horoskopet!!
Mejla Varga Åskvigg på [email protected], eller ring 018- 38 68 24 och ange din födelseort, tid och plats. Chartet kostar 100kr och Varga tar med det till kursen.


Kommentarer
Postat av: Renée

en liten rättelse.. Det är Varga, inte jag som informerar om Jyotish..:)



Kul namn på lokalen - Frufällans allhus hi-hi



Ska bli så roligt att komma till er och ha kurs

ses snart

kRAAM

2011-09-20 @ 13:31:30
URL: http://www.reneebreig.com
Postat av: Kristin

Fasiken också.. Nu är namnet ändrat. :)

2011-09-20 @ 15:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0