Hjärnaktivitet.

Tänk att det räcker att träffa sina Vedic Art kollegor en sväng så får jag inspiration och börjar måla igen!
Det är skönt att vara i "Äh-det-blir-vad-det-blir-och-det-blir-rätt-bra-energin.

Mycket hjärnaktivitet går till NY resan.
Just nu känner jag mig lite stressad över att jag måste fasen veta vilka tavlor som ska med!
Jag ringer och mailar med ett flertal fraktfirmor. Jag funderar på hur stora resvärskor det finns egentligen.
Jag ändrar mig med vilka tavlor jag ska ha med efter varje mail och telefonsamtal.

Ibland kraxar det en kråka: Men Oj Oj Oj! Hur ska detta gå?
Det är inte jag som kraxar, men jag tackar för förtroendet i mitt då sura sinne och lovar att härdanefter bara lyssna på fin fågelsång.

Men hörrni..
Det ska ju bli Jul först!
Ingen fara på taket..

Detta är just nu för mig ett säkert kort att ta med till NY.
"Grandmother"



// Kristin

Kommentarer
Postat av: Erika

Jättefin tavla du gjort! Ett säkert kort att ta med tycker jag.. :-)



2011-09-08 @ 11:42:30
Postat av: Renée

Absolut ska den med <3

Kraam

2011-09-08 @ 14:59:46
URL: http://www.reneebreig.com
Postat av: Lena

Gillar!

2011-09-08 @ 17:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0