Hälsingeresa!

Nu har jag varit på en händelserik tripp hem till Hälsingland!
och därmed bestämt för mig själv att jag vill bo 50% i Ljusdal!

Hos Renée tog jag sista Vedic Art lärarutbildningen block B.
Jösses vad jag vill bo i Ljusdal!
Kanske kan hyra in mig i spökrummet i det gula huset vid älven?

Vi kursilurade, skrattade, babblade och skrattade lite till..

Kolla! Hur mysig kurs var jag inte på!?
Vedic Art, härlig vän, en kopp te och älven i bakgrunden..



Renée rymdade loss!



Mitt i allt skrivande, målande och babblade ringde Elisabeth från Borås och gratulerade!
Jag var ett stort frågetecken..

Men jag hade nämligen fått med två av mina målningar på Höstsalongen 2011 på Borås Konstmuseum!
Herre Gud!
Den inlämmningen hade jag förträngt och trodde aldrig jag skulle bli utvald.

Renée smygtog ett foto mitt i Elisabethsamtalet när jag står i köket och lyckohoppar!



Höstsalongen 2011 på Borås Konstmuseum är mellan 29 oktober och 15 januari.
Det är 159 målningar av 96 olika konstnärer.
Vedic Art är på konstmuseet!

Dessutom hann jag leverera "Flow"!
Nej, det är inte jag med långt hår på bilden, det är min kusin!



Nu mera "Flow away" hamnade rätt känns det som!







Kommentarer
Postat av: Renée

Tja Drejjan!

ha-ha guud va jag skrattade när jag läste ditt inlägg.. jaa kom vettja och bo hos mäg! rummet är ditt och ..... :)



ser ut som du är enarmad på tjolahoppbilden..haha



Puss och kraaam

I love you



2011-10-31 @ 20:23:09
URL: http://www.reneebreig.com
Postat av: Maria

Ja, klart du vill bo uppöver, du är ju en äkta Hälsingetös :))



Kraaaaaaaaaaam!!

2011-10-31 @ 21:39:11
Postat av: Gullan

Nej nej....flytta inte underbara hälsingetös....Borås blir bra mycket tråkigare utan dig!!!

Kraaaam

2011-10-31 @ 21:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0