Uppspänt var det här!

Jag lämnade in två tavlor på uppspänning på Wahlströms konst i Borås!
Kände att jag inte riktigt litade på mina egna kunskaper i ämnet och jag vill bara att det ska vara gjort!
Nu är det gjort!

En av tavlorna är "Blue moon" som finns ute på hemsidan.
Den andra målningen har hängt ute i flera måndander för att tas in och bli övermålad. Sedan har den stått och skämts som en rulle bakom en dörr.
Det är så häftigt att se dem uppspända!

Här är resultatet!

Dummm dumm dummm dumm dumm dumm..

Taaaadaaaa!

"Blue moon"


"Kompassen"


Jag inser att det är jour-numret till Neumann Studio som gäller.
Min kamera gör inte målningen rättvis. Den är inte så tråkig som den ser ut.

// Kristin

Kommentarer
Postat av: Ewa J Sundberg

Kul att du kom till skott och fick det gjort. Jag hade ju förmånen att se just de här tavlorna live och de är fullständigt olika sej här på dina bilder..de är fulla av liv, färger och nyfikenhetsväckande strukturer..och det syns inte på bilden..så det blir nog aktuellt m Neumann Studio ;-P

Kram!

2011-05-17 @ 19:31:18
URL: http://www.lifeplus.com/ewajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0