Målarväska.

Snart ska jag åka till Hälsingland för att "upptäcka kraften inom mig"!
Att dra med mig super-duper-mega-målarlådan på tåget känns inte så lockade.
Fast den har hjul.

Så jag har köpt mig en resväska, storlek- lite mindre.
Inte en med massa konstigt tyg och kraffs i.
En i hårt plast och med väldigt bra fickor i!





Lämpligt!

Det bästa är att den är härligt grön!

Nu kan jag smidigt ta mig fram på Stockholms central och maka åt mig plats på tåget!

// Kristin

Ps. Nu kan ni Gilla min LindeArt-sida på Facebook! Där blir ni uppdaterad med de senaste blogginläggen, målningar och annan måleri-information!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Va fiiiin den är! Som ett Granny Smith äpple. :)

2011-05-28 @ 17:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0