Normalt.

Jag och en vän satt på ett café och filosoferade om vad som är normalt.
Det vi kom fram till var att de som anses normala är möjligen de som inte sticker ut på något sätt.
De säger aldrig knäppa saker utan att tänka efter, de klär sig lagomt snyggt, de lever allmänt lagomt.
För att passa in inom dessa ramar måste dessa människor ha ett kolossalt kontrollbehov för att inte sticka ut!
Och hur normalt är det!?

Min man sa en gång:
" Jammen du är ju skruvad och det är ju bra. För det är ju du att vara skruvad!"

Tack Lars!
Det är det bästa någon någonsin har sagt till mig!

Med denna pedikan om normalt och skruvat känner jag att jag har mitt på det torra för att visa mitt senaste experiment.

Så här såg det ut.



Detta är alltså en nerknölad målarduk i en hink och massa färg.



Så skruvat och läckert!
Jag vet inte om den är riktigt klar än, men jag kommer helt säkert göra om detta experiment!





Skruvade kockobell kramar!

// Kristin

Kommentarer
Postat av: Ewa J Sundberg

men va FIIIIN den blev! som en trollslända! <3

2011-03-07 @ 20:20:38
URL: http://www.lifeplus.com/ewajo
Postat av: Gullan

Hur underbar som helst Kristin....tack gode Gud för alla fina roliga skruvade människor....KRAM

2011-03-07 @ 20:40:32
Postat av: Jhonny the pony

Jag är så glad att du inte är "normal" för vem skulle annars jag umgås med! Visst vi känner ju lite skruvat folk tillsammans med och det är riktigt tur! Vi kan leva i vår färgglada skruvade värld så kan de där normala leva i sin gråa trista värld. Så kan de titta på oss lite generat när vi har kul och gör bort oss!

Härlig målning! Den ser ut som en skruvad ängel!

KrAm

2011-03-07 @ 23:25:18
Postat av: renee

Hej vackra "skruvade" UNDERBARA Kristin! :)



Gud va läckra bilder på när duken ligger i hinken!

Och va häftig tavlan blev - ser ut som ..får jag säga? en trollslända



Puss o Kram

2011-03-08 @ 10:21:56
URL: http://www.reneebreig.com
Postat av: Anette

Hej Kristin!

Jag älskar dina tavlor. Dom är så läckra och fina. Tråkigt att jag missade din utställning. Hoppas det blir flera snart :)

Kram Anette

2011-03-27 @ 11:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0