Fruit

"En papaya coconut
och en plats i solen
ja, det är allt som behövs
för att tina en frusen själ
En papaya coconut
lata dar vid poolen
och kanske någon att hålla i handen
räcker bra för mig
En papaya coconut
en plats i solen med dig."

Om någon dag åker ett gäng Vedic artare till Sri Lanka!
Hur underbart är inte det?
De ska få ayurvediska behandlingar flera gånger om dagen, måla vedic art, äta äcklig medicin, göra utflykter, umgås och bara ha det alldeles fantastiskt!
Men jag är int´bitter!

Någon gång i mitt liv ska jag också åka till Sri lanka har jag bestämt!

Jag har fortsatt experimentera.
Denna gång nerknölad duk i en petflaske-mackapär.



Ner med massa färg!



Men jag kan inte påstå att detta var en bra snilleblixt.
Det torkar aldrig i flaskan.
Men det blev iallafall en bra grund för att fortsätta på.
Så det blev en fruit.

En papaya coconut?





Ha det så underbart i Sri lanka ni som ska åka dit!
<3

// Kristin

Kommentarer
Postat av: Gullan

Du är för rolig Kristin.......är det någon man känner som åker???? Så vi kan va bittra ihop:)))

Görhärligt experiment!!!

Kram/Gullan

2011-03-17 @ 14:56:12
Postat av: Ewa J Sundberg

Åh vilken härlig bild det blev, Kristin! vill också till Sri Lanka och jag har börjat samla pengar till just den resan..för den vi tänke rpå - den kostar multum!

Kram på dej, Tokfia!

2011-03-17 @ 15:14:13
URL: http://www.lifeplus.com/ewajo
Postat av: Renee

Ha ha ha du är såå rolig min kära vän!!



Vilka underbara tavlor du skapar med ditt härliga sätt att få fram dem.. Me like! :)



Ang Sri Lanka kursen - så vill jag väldigt gärna ha ert intresse för att följa med nästa gång mailad till mig... inget bindande - men lättare för oss att veta vilka vi skall kontakta när det är dags ...



Ewa: allt är relativ.. :) kanske mycket pengar, men absolut inte dyrt! Du får med allt på denna resa.. mat, medicin, vedickursen, behandlingar, utflykter, rådgivning, yoga, meditation med mer.. ALLT detta för dryga 17000 kr (2veckor under högsäsong) exl flyg



Ser framemot att du följer med nästa gång Ewa!!!



Kraaaam

Renée

2011-03-18 @ 09:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0