Upptäck kraften inom dig!

Hej och hå!
Nu är jag tillbaka till verkligheten igen efter 4 dagar i Järvsö.

Här bodde, yogade, åt, målade, skrattade, mediterade, funderade och babblade vi i 4 dagar.



måla måla måla!



Peta i det lilla i mitt universum.



Som böneflaggor hängde våra skapelser på tork.



Full aktivitet



Sasha är grön! Både om händerna och själen. <3



Skapelse och skapande.
Vedic Art är livet!



Dagens outfit en dag i Järvsö:
Rosa raggsockor, turkosa haremsbyxor med ena benet längre upp än det andra, jul-förkläde, platt frisyr a´la "skit samma".



Yoga-Camilla lagade maten också!



Hur bortskämda blev vi inte!?
Galet god mat!



För första gången på en Vedic Art-kurs målade jag ordentligt och blev klar med 4 (!!) målningar!
några suddiga bilder på dessa.






Jag och Renée har upptäckt kraften inom oss!



Tack alla som var med på kursen!
Tack Camilla och Renée som gör så vi kan ha det så här härligt! <3



Bara så att ni vet så är det en lika samma kurs i augusti!
Det finns platser kvar att slåss om!

Namaste! <3

Kommentarer
Postat av: Renée

UNDERBART att se dina bilder och läsa din text!!

åhhh så mysigt och roligt vi hade det..



Jag delar gärna denna på FB om ok?

Kraaam

2011-06-21 @ 06:33:10
URL: http://www.reneebreig.com
Postat av: Kristin

Dela på! :)



Tack än en gång för underbara dagar!



Kraaam!

2011-06-21 @ 09:22:38
Postat av: Karolina Svensk

Åh! Viks skola. Härliga minnen har jag därifrån :) Underbart att den fortfarande används till så bra saker :)

2011-07-07 @ 23:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0