Packning

Om en vecka beger jag mig in i måleri och yoga-bubblan i Järvsö!
Jag ser fram emot detta så mycket!

Problemet just nu är bara vad jag ska packa med mig i målarväskan.
Jag vill ha med mig allt för att vara på den säkra sidan.
Men min nya gröna väska tillåter inte det tyvärr.

Hur ska jag kunna veta vad jag är sugen på att måla med för färg just då?



Hade kursen varit just nu i denna sekund hade jag lätt fått med mig det jag behöver i handväskan.
Just nu kan jag och vill jag bara måla i en blå bra färg från Netto och guld-pigment.



I dessa färger har jag målat, enligt mig själv, den bästa tavlan hittills.



Enkel och inte massa tjaffs!
Egentligen helt olik mig.

// Kristin

Kommentarer
Postat av: Ewa J Sundberg

du e för go alltså! "inte en massa tjafs...."..du e så härlig emd dina klurigheter och infall och - ibland - din klarsyn!



Hur som helst så blev den här bilden absolut en av dina allra bästa!

kram!

2011-06-07 @ 21:34:31
URL: http://www.lifeplus.com/ewajo
Postat av: Renée

Åhh va roligt att ses igen.. SNART kommer du hiit!!eller dit till Järvsö.. Ska bli så kul att se dig gå loss ute på gården hihi

Önskar dig en fin resa upp, ta det lugnt och fint..



MASSA KRAMAR OCH PUSSAR



Ps superhärlig tavla ds

2011-06-13 @ 18:42:47
URL: http://www.reneebreig.com
Postat av: Albin

hej hej :D snygg blogg =) hur mås det? ^^

2011-06-13 @ 19:05:34
URL: http://nallou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0