Psychic Art.

I helgen har jag provat Psychic Art!
Det är en form av kommunikation med andevärden med hjälp av konst, kan man säga.
Andevärlden visar sig på pappret.

Jag har väldigt svårt för att måla föreställande.
När jag målar mina målningar så blir det väldigt sällan föreställande ting.

Nu gällde det helt plötsligt att rita fram ansikten!
Hjälp!

Men detta var ju väldigt spännande!
Tid och rum försvann!

Vi använde oss av torrpastell kritor som var helt fantastiska att rita med!
Nu måste jag köpa sådana också!

Vi kluddade och suddade och fyllde i.
Banne mig att det framträdde ansikten tillslut!

Inte helt fy skam för första gången!?

Ung man med underbett:



Dam med flin.



En man som vi alla tyckte liknade en vi känner, men som förvisso lever.
Så han kan det inte vara. ;)



// Kristin

Kommentarer
Postat av: Maria

Va fränt :)Undrar vilka det där är då....Spännande med psychic Art :)



Kraaaaaaaaam!!

2011-08-08 @ 21:02:51
Postat av: Elisabeth

Så häftigt, detta var en spännande konstart! Kul!

2011-08-11 @ 09:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0