Bakom hörnet.

Detta SMS fick jag:

"Hi! Vad sägs om att ställa ut i New York i höst? :)
Jag har visat min kontakt på Broadway Gallery dina målningar och han är superintresserad!"

Jag läste meddelandet några gånger, såg på min man och sa:
"Jag ska ställa ut i NY! Vad ska jag ha på mig?"

Detta är beviset på att universums oändlighet och möjlighet finns bakom hörnet!

Bara ett SMS-pling bort.



Tack Renée för att du sprider nycklar runt omkring dig som vi kan låsa upp med!

Nu blir inte utställningen just nu i höst. Det är ju typ imorgon.
Men planer om hur och när smids.

Grattis till miiiig!

// Kristin

Kommentarer
Postat av: Renée

Klart vi ska hjälpa varandra- vi alla har sååå mycket att ge världen... och tillsammans är vi starka!!

Grattis och varm kraaam

2011-08-15 @ 12:03:14
URL: http://www.reneebreig.com
Postat av: Renée

Klart vi ska hjälpa varandra- vi alla har sååå mycket att ge världen... och tillsammans är vi starka!!

Grattis och varm kraaam

2011-08-15 @ 12:03:47
URL: http://www.reneebreig.com
Postat av: Åsa

Så jäkla kul! Stort stort stort stort grattis!!!!

2011-08-15 @ 15:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0