De 17

Äntligen är den här!
"De 17" finns som internet bok och inom kort som pocket!



"De 17" är en bok som Erika Mikaelsson har skrivit.
Hon berättar om Kurt Källmans resa till Vedic Art.
Vem Kurt var och hur Vedic Art blev till.
För vad var det som hände egentligen?
Vilken resa!

Jag ville ha boken alldeles försent, så jag fick snällt låna den på biblioteket.
Men nu kan jag få min alldeles egna att slita på!

Ni kan beställa på denna länk:
http://www.the17.net

Tack Erika för att du skrev boken och fick mig att bli intresserad av någon bok igen!

Annars så händer inte mycket med mitt måleri.
Jag har fortfarande glo-tid.
Fundering och eftertanke-tid.
Skittråkigt om ni frågar mig.

Däremot så närmar sig kurs med Johannes Källman!
En helgkurs i Borås då han ska berätta om 18-19.e tillägget!
Jag ser mycket framemot Johannesdagarna!
De är i maj, men snart är vi där!

Jag längtar också så jag storknar efter Vedic Art / Yogakursen i Järvsö i Juni.
En blanding av mina favoritgrejjer! Vedic Art och yoga! Kan det bli bättre?
Jag smyg stretchar inför yogan...

Det var en liten uppdatering för denna gång.

// Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0