När andan faller på..

Kommer ni ihåg denna?



Denna målning hängde jag upp i Juni. Där har den fladdrat i vinden och blivit en del av trädgården.
Igår när jag krattade löv i trädgården så upptäckte jag den igen.
Jösses vad härlig den har blivit!
Väderbiten och effektfull med själ!
Jag fick en jätte inspirations-kick av detta så jag visste inte hur fort jag skulle komma åt och köpa målarduk!
Nu har jag iallafall köpt duken och laddat ur!

Jag fick en idé om att göra fler sådana där målningar som ska få hänga ute över vintern.

sagt och gjort.

Ut med duken på marken.
På med färg!

 

Dit med grus/jord/löv..



Gnussa runt.
Jag har lärt mig att använda handskar. Man blir lätt ganska sönderskavd av grus.




På med mer färg/glitter/metallic



Knöla ihop fanskapet.



Nu var ju tanken att denna skulle hängas upp i ett räd och vänta in vintern.
Men jag kände att den liksom behövde grävas ner en stund..
Nu vilar den mellan mitt favoritträd och rosen.



Detta ska bli ett intressant projekt eftersom mitt tålamod nästintill är obefintligt.
Men universum skapades också ur intet!

// Kristin

Kommentarer
Postat av: Emma

Wow, vilket recept! Stiligt.

Du får se till å glömma bort den nu, så ska jag hjälpa dig att komma ihåg å gräva upp den igen, om nåt år eller så ;)

2010-09-27 @ 18:34:26
Postat av: Martina

Kul inlägg!

Like it a lot :-)

Och kreativiteten flödar som aldrig förr! Blev jättesugen på att måla nu. Ser verkligen fram emot helgen! Vi syns då.

2010-09-27 @ 21:23:34
URL: http://www.joyofsweden.com
Postat av: Renée

hi hi hi - precis så där har jag också gjort. De blir superfina - men passa så den inte ligger i jorden föör länge- de murknar fort..

Kraaam

2010-09-28 @ 19:08:08
URL: http://www.reneebreig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0