Glitter och glamour.

Någon som erkänner att de känner igen denna text?

"Jag vill bada i Champagne min vän,
på resan genom gryningen. (ooh)
För jag vill leva la Dolce vita (ooh)
ja, jag vill leva la Dolce Vita (ooh)
Ge mig glitter och glamour,
här där verkligheten bor,
Dolce vita mou'amour."

Suck, vad mörkt och trist det är!
Inte glitter så långt ögat kan nå!

Ge mig Glitter och Glamour!

Ja, ja..
Jag får ta ut mina känslor på målningarna..
Det blev lite glitter och glamour iallafall.





Det är nästan för mörkt för att fånga dem på bild. Mitt på dagen!?

Jag kanske ska börja med den där champagnen istället..

// Kristin




Kommentarer
Postat av: Emma

Fantastiskt med glitter!

Och hörru, fram med champangen bara!

2010-11-03 @ 21:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0