Framtiden

Upptäckte att min framtid skulle ta slut i juli.
Måsta då köpa en ny kalender så jag kan fylla upp min framtid igen.

Hittade denna smarta kalender som man kan utsmycka själv.



Perfekt!
Nu kan jag fylla min famtid med vad jag vill!
och byta ut den om det inte skulle passa..

Just nu för stunden kändes det bra med grönt och silver-glitter.



På baksidan av måleriet skrev jag ord som jag vill fylla min framtid med.
Som tex lycka, kärlek, trygghet, mod, inspiration..

Mitt i måleriet rev jag ur hela pysselskrubben och städade.
Man kan göra av med inspiration på fler sätt!



Inne i röran hittade jag förutom 7 rullar fiskelina och fina bra-att-ha-papper,
hela familjen verktygslåda!



// Kristin

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, pappa verktygslåda ser redig ut. En sån skulle man ha. På hjul å allt :)

2010-06-22 @ 21:11:55
Postat av: Mor och Far

Oj,va fina tavlor vi blev förtjust i den gröna.

Vi kommer ner till er och inspekterar de ny städade pysselrumet och kollar in de nya tavlorna.

2010-06-27 @ 11:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0