Caroline Af Ugglas

Ugglas, jag skulle gärna tillbringa tid i ateljen med dig!

Det var en intressant utställning på Karlenströms!
Starka Qvinnors målningar visades.
Min favorit är Ugglas så klart. Egentligen dras jag inte till den typ av konst men hon har så stark känsla i tavlorna.
Gynning har coola tavlor med starka färger men inget som fastnar hos mig..
Hannele Määttä hade skit häftiga tavlor! Jag gillar hennes teknik! Foto, spackel, spets, massa färg och scrapbooking papper. Mycket bra!
Hannele och Lilleanne som var med i New York har lite samma stil på måleriet. Jag gillar den!

Hörde även en störtkorkad kommentar vid Ugglas tavlor.
Ugglas hade nämligen sålt slut.
Då säger människan:
"Är hon så bra alltså?!"
Meeen jösses.
Öppna ögonen och se själv.
Öppna hjärtat och känn efter själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0