Ewa

Jag vill presentera mina målarvän Ewa!

Det är många som målar Vedic Art och jag blir så nyfiken på hur Vedic Art kom in deras liv, och vad betyder Vedic Art för dem?

Jag frågade Ewa..

Ewa, hur kom du i kontakt med Vedic Art?

"Jag kom i kontakt med Vedic Art när vi för ca 3 år sedan köpte ett slaktat lamm av Helena Blomljus.
Hade inte ens hört talas om Vedic Art då men blev mycket intresserad av hennes enormt läckra och ovanliga utbildningslokal (ja du vet ju hur den ser ut)
Det blev att hon visade den och nämnde då bl.a. om sina Vedic Art kurser. Jag berättade då om min låsning på målarfronten och resten finns ju att läsa på min sida.

Jag började måla Vedic Art samma höst, jag tror det var 2010. Det var då du och jag sågs för första gången och du gjorde så starkt intryck på mej."

Vad betyder Vedic Art för dig?

"LEK OCH LUST och att jag känner mej så enormt FRI i själen!
Jag tillåter mej att leka med färger, glitter, etc och det kan bli hur galet som helst och det finns inte ens en antydan till låsning nu när jag snart fyller 64! Så glad att jag äntligen upplever skapandefrihet."

Tack för dina svar Ewa! <3

Jag rekomenderar att läsa Ewas målar-resa på hennes hemsida och kolla in hennes härligt färgsprakande målningar!

Länk till Ewas hemsida.


Kommentarer
Postat av: Ewa J Sundberg

Wow! vilken härlig intervju du gjort, hehe!

Jättefint.

kram!

2012-01-31 @ 17:50:32
URL: http://www.arteva.se
Postat av: Renée

Underbar härlig intervju.. va roligt att göra ett sånt här inlägg på bloggen.. inblickar och inspiration

Hejja!!

Kraaam till er båda

2012-02-01 @ 08:25:40
URL: http://www.reneebreig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0