Skryt

Ursäkta mig jantelagen, men jag måste skryta!

Detta fick jag på mail från ett galleri i New York.
Jag har kört det genom goggle translate för att fatta språket.
Men jag måste nog köra det genom en svensk-ordboks och grammatikprogram också för att fatta det på svenska.

Det ser rätt bra ut iallafall.

"Vi blev imponerad av ditt konstnärskap, som genljuder med en djup visuell berättelse där du avslöjar det osynliga i det synliga.
Den konstnärliga resa som du beskriver i din vackra "Höst"(Autumn) genererade en djup känsla av symbolik och samtidigt återspeglar en evig universellt budskap att kommunicera med naturen.
"Golden Drop" med dess rörelse av starka linjer och det provocerande framförande tillsammans med sina tvingande tonala kombinationer.
Ditt konstnärliga ordförråd och engagerande sammansättning i "Midnight at Night" återspeglar en dynamisk textur och kraftfulla former.
Vi blev förtrollad av dina kompositioner som förmedlar din fina talang samt en unik konstnärlig vision som fångas omärkbart när du tar essensen av den emotionella och fysiska erfarenhet.
Vi hälsar på din livsglädje och underbara positiv energi av dina stjärnors kompositioner."

Jag upprepar sista meningen!

"Vi hälsar på din livsglädje och underbara positiv energi av dina stjärnors kompositioner."

Hur ser människan ut som har skrivit detta?
Jag gillar henne skarpt.

Bild från förr med samma känsla.


Kommentarer
Postat av: Ewa J Sundberg

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHH så roligt, Kristin!! Jag RYYYSER över precis hela kroppen och njuter med dej i detta, helt fantastiska!

Vi vet aldrig vart livet tar vägen och det är bara att följa med i flödet...njuta av varenda sekund.

Hehe...ja, det är ju fler som märker det...som jag sagt och känt sen jag först mötte dej: du är SPECIELL och du HAR nåt speciellt..en alldeles egen utstrålning..en stjärnglans...en Kristinsk alltomfattande glittrande bubbla omkring dej.

Så tacksam och glad att jag fått lära känna dej.

Kram!

Ewa

2012-02-27 @ 13:06:49
URL: http://www.arteva.se
Postat av: Elisabeth

Hej Kristin,



Så vackra och sanna ord! Sug i dig och stoppa jante i en säck :)



Kram Elisabeth

2012-02-27 @ 13:09:38
Postat av: Emma

Där satt den! Skryt hur mycket du vill, för du är värd all denna smicker! Och du gör dig förtjänt av varenda ord! Gött!!!

2012-02-27 @ 13:45:13
Postat av: Vera

Hej !

Jantelagen är förlegad och bortglömd förhoppningsvis , ,för alla människor är bra, och dina tavlor ÄR så fantastiska!! Gläd dig över dessa härliga, sanna ord som du fått! Njut och vandra i mitten av världen i din glädje Kristin, för detta är du värd många gånger om . Din bubblande glädje hjälper dig att göra många nya underbara tavlor som ger glädje /hjälper andra på livsvägen!! Grattis och Kram

2012-02-27 @ 13:48:51
Postat av: Renée

Wow!! You are on the spot honey!! GRATTIS!!

Vilket galleri var detta??



Kraaaaam

2012-02-27 @ 14:16:13
URL: http://art.reneebreig.com
Postat av: Sacha Hansson

Va skönt att du får alla dessa fina lovord! Du är värd vart enda ett!

Se din storhet kvinna!!!

Ditt skapande är DU och bara DU!!!



Kramar Sacha i helsingeskogen!

2012-02-27 @ 14:32:08
Postat av: Bettan

Vackraste tavlan hänger hos mig, med gyllene dansande flygfärn i den djupa gröna skönheten! :O) Jag ÄLSKAR den tavlan, och tycker de vackra ord som beskrivs ovan stämmer in på varje cm i den bilden! Ska hänga brevid min kakelugn! <3 Kraaam på dig!

2012-02-28 @ 07:22:11
Postat av: Gullan

Kristin...vilka ord!!! Jag är inte ett dugg förvånad över att du får detta till dig.

Du är en underbart skön själ som man bara måste ta in i hjärtat!

Skryt så det ryker...skit i han eller hon Jante ;)



Ett helt fång kramar

2012-03-03 @ 14:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0