Måla ute!

Jag älskar att måla ute!
Då kan jag slaffsa på bäst jag vill!

Nu är det perfekt måla-ute-väder också.
Varmt, soligt och lite vind så det torkar fort!

Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle måla med rosa och kanske lite gult.
Men så blev det inte.
Det ser ut som att rötmånaden slagit till på allvar..
Brunt.

Jag har aldrig målat i brunt.
För mig är brunt, fult, tråkigt och bara brunt.
Men det var kanske det jag behövde efter kurs och utställning.
Bums ner på jorden igen!

Eller så symboliserar det kanske helt rakt all skit som lossnat och ska ut.





Woho!
Jag säger det igen:
Det är fantastiskt härligt att måla ute!
Gör´t!

Detta blev det till slut.
Den är inte klar än tror jag..
Så det får stå och bara vara ett tag så får vi tid att fundera på varsitt håll.



// Kristin

Kommentarer
Postat av: Renée

Wooow - den är ju helt fantastisk!!



Varför har du inte målat i brunt innan??? - du som målar mycket rymd... kolla in ljuset och djupet i bilderna - MAGISK!



Kraam

2011-07-12 @ 07:24:26
URL: http://www.reneebreig.com
Postat av: Gullan Grafström

Halloj!!! Det är ju görsnyggt....måla mera brunt!!!

Jag målar heller aldrig med brunt....kanske ska göra det nu :)))

Kramar

2011-07-12 @ 18:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0