Johannesdagarna.

Jag är galet manglad i huvudet efter en Vedic Art helg.
Johannes Källman har varit på besök i Borås och haft kurs i 18.e och 19.e tillägget.

Jag har inte målat speciellt mycket. Bara suttit och lyssnat, antecknat och iakttagit.
Babblat hål i huvudet på de runt omkring mig, men det ingår.
Det är en riktig energi karusell i mitt huvud efter dessa två dagar.

Kolla bara på all rörelse!
All inspiration som flödar och utbyte av erfarenheter...



... samt lugnet själv, nere i högra hörnet.

Vid dessa kurser träffas olika personer med olika personligheter.
Det är en salig härlig blandning av folk och jag kan inte låta bli att älska dem alla.
Alla bidrar med något och alla delar erfarenheter.

Nämner jag ett halvt ord om att jag har ont i huvudet.
Då är det alltid någon som vet en punkt jag kan trycka, en droppe jag kan dricka eller en sång jag kan sjunga.
Får jag inte till den rätta känslan i färgen är det alltid någon som provat innan ett flertal gånger och vet hur jag kan göra.

Tack för att jag målar Vedic Art!
Tack ni andra som också gör det!
..och ni som inte gör det än: Gör´t!

För övrigt har jag i Påsk varit i Trönö och tittat på lokalen jag ska ställa ut i tillsammans med Jenny.
2 Juli i trönögården, Trönö ställer vi ut med utställningen "Kontraster".

// Kristin


Kommentarer
Postat av: Ewa J Sundberg

Åh det var HELT fantastiskt och jag är hög fortfarande!

Håller med dej i allt och hoppas få uppleva nåt liknande snart igen :-)

Kram!

2011-05-09 @ 20:04:39
URL: http://www.lifeplus.com/ewajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0