Målarträff!

Idag har jag varit på målarträff!
Fantastiskt inspirerande!

Det som är så härligt med sådana här träffar är att vi kan göra precis vad vi vill!
Vill någon grotta ned sig i sin målning i ett hörn så gör den det!
Vill vi sitta och glo så gör vi det!

Idag har jag gjort det sistnämda.
Jag har suttit och glott.
Har inte haft någon riktig målarkänsla idag.
Däremot så har jag snokat i andras målarlådor, pratat tekniker och målardukar, pratat utställningar, fikat, jämfört färger och framförallt skapat bekantskap med fler trevliga Vedic Artare!







Tack Elisabeth för detta initiativ till målarträffar!
Det här gör vi om!

// Kristin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Kristin, tack själv för att du kom och bidrog till den härliga stämningen. Ja, detta gör vi igen, absolut!

Kram Elisabeth

2010-10-03 @ 19:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0