Färgyra!

Om en vecka åker jag "hem" till Hälsingland och går en fortsättningskurs i Vedic Art på Stenegården i Järvsö!
Tänkte att det vore bra att hitta sina rötter även i måleriet.

Hela vecka 30 är det målarkurs!
Det finns konstnärsmaterial att köpa, Kurt Källmans färger, Godisbord, en kurs i att spänna upp duk, tillgång till yoga, magdans och massage om man vill.
Man vet liksom aldrig vad som kommer att hända på en sådan här kurs. Hur kommer mitt måleri se ut efteråt, hur kommer jag att förändras?
Risken är att jag har laddat upp så mycket inspiration inför detta så jag kommer kleta ut allt på en tavla sedan är det liksom slut.

Jag är så förväntansfull!
och jag är himla glad att jag anmälde mig till denna kurs!



För övrigt så är det Renée Breig som håller i kursen!
Jag har aldrig träffat henne förut. Men hon verkar väldigt härlig och målar underbara tavlor!
http://www.breig.se/renee/

// Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0