Hemma!

Jösse namn!
Vart ska jag börja?

Jag har haft en underbar målarvecka på Stenegård i Järvsö!



Vi har målat, målat och målat.





Vi har fikat och funderat..





Vi har iakttagit tavlor i minsta detalj..



Vi har varit i Ljusdal på "spänna-upp-duk-kurs".
Ett hett tips till de som har vägarna förbi Ljusdal.
Rena Rama verkstaden i Ljusdal är full i saker som man behöver!



Vi har utövat Yoga.
Vi har dansat Magdans.
Vi har gått på Massage!



Vi fikade lite till..
På LillBabs Kaffär.
Åk dit!
Mycket goda plättar, soppa och räkmackor!
och fikabröd!



Vi har varit både uppe och nere.



Och vi har målat lite till förstås..

Är ni avundsjuka!?

Var med nästa år!!
Då är det två veckor att välja på!

Det var skithärligt!
Mitt hjärta har öppnats upp och jag känner mig totalt fri i mitt måleri!

Tack Renée för all fin kunskap du delat med dig!
Tack alla andra härliga människor jag fått dela rum, tankar, färg och fikabord med!

<3

// Kristin

Kommentarer
Postat av: Renée

Åhh vilka fina bilder Kristin!

Tusen tusen tack själv vännen.. hoppas du kommer igen nästa år! Veckor är 29 och 30 :-)

Sköt om dig!

Kraaaam

2010-08-03 @ 12:36:24
URL: http://www.reneebreig.com
Postat av: ewa ji

åh, Kristin! så helt UNDERBART! vill också! får bli nästa år! blir det fler bildr i ditt galleri nu?

Kram!

2010-08-03 @ 13:46:12
URL: http://www.lifeplus.com/ewajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0