Kerala

"God´s own country"

I morgon åker några av mina Vedic Art vänner till Kerala i Indien!
De ska måla Vedic Art, få ayurvediska behandlingar, åka på utflykter, bada, umgås, gå på roliga marknader och äta god mat.

Jag vill också hälsa på God!
In God´s own country..

Saraswati - Konstens gudinna om jag måste välja.
Är inte hon hemma kan jag tänka mig att umgås lite med Ganesha- Lord of success.

Ha en helt underbar resa ni som åker! <3

Jag är dö avis!
Men vad är väl en Vedic Art resa till Kerala..
varm..svettig..och alldeles alldeles underbar!!

Detta ser inte helt illa ut.


Kommentarer
Postat av: Gullan

Kriiistiiin...vi åker nästa år du å jag...nu kan vi ju träffas å fika å bara vara jätte avis ;)))

2012-03-23 @ 19:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0