I <3 NY

Tjollahoppsansa!
Nu är jag hemma igen!

Något som legat så långt fram är nu förbi.

Jag försökte lägga upp bilder på bloggen i New York, men det fungerade inte.
Så jag gav upp och levde livet istället.

Första dagen i New York åkte vi till galleriet och lämnade tavlorna och hejade runt.

"Shiiiit! Jag är i NY! Jag är i NY!"



Tavlor på rad.


Dagen innan utställningen öppnade 7 feb gjorde vi en check så allt var bra.



Sedan kom vernissage dagen 9 feb.
När man varit i hundratals butiker och kollat på skyskrapor i några dagar så glömdes det nästan bort varför vi var där.
Hjälp, vi har ju faktiskt utställning här!

The Swedish group.
Ingalill, Jag, Lilleanne, Yvonne, Renée och Therese.


Jag och mina målningar.
Kolla in mina nya snygga skor!


Jag och mr Abraham
suddigt..jag vet..


Folkigt på vernissagen.




Utställningen pågår till 29 feb!
Om någon har vägarna förbi så åk till 473 Broadway, plinga på klockan så öppnar de dörren och skickar ner hissen. Kliv in i hissen och åk upp till 7.e våningen. Du kliver rakt in i galleriet.

Här är en länk till vår utställning:
http://www.broadwaygallerynyc.com/2012/02/february-2012-group-show/febinvite5/

Jaha. Det var det.
Inget sålt än, men nya erbjudanden susar runt.

I love New york!

Kommentarer
Postat av: Martina

Welcome back!

Ska bli väldigt roligt att få höra om allt ni har varit med om.

Kram!

2012-02-14 @ 14:58:47
URL: http://joyofsweden.blogspot.com
Postat av: Anonym

Välkommen hem och grattis till resan med upplevalser

2012-02-14 @ 18:35:18
Postat av: Mamma & Pappa

Välkommen hem och grattis till resan med upplevelser

och minnen från NY med utställning,shopping. Kan du tänka Kristin i USA.

2012-02-14 @ 18:46:42
Postat av: Renée

Såå roligt det var - och fler erbjudanden in.. that's nice :)



Kraam



första bilden på dig är klockren haha

2012-02-15 @ 07:44:07
URL: http://art.reneebreig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0