Ateljé Veda

Igår var jag på invigning på Atelje Veda!
Det bjöds på snittar och cider, mycket trevliga möten och skratt.

Grattis till er mycket trevliga ateljé! <3

Karro, Liisa, Elisabeth, Tuija och Martina.
Det är dom som är Ateljé Veda.


Det var så mycket trevligt folk där så jag glömde bort att ta många bra kort..



De ställde ut några av sina målningar under invigningen och här är Elisabets målningar.
Den blå/turkosa med cirklar på är en av mina favoriter. Den var jag och tittade och petade extra på. En sådan målning vill jag också göra!
Synd att jag inte kom ihåg att knäppa kort på de andras fina målningar och fler favoriter..





Det är alltid så roligt att träffa sina Vedic Art kollegor!
Jag fylls på med Vedic Art energier och massa inspiration!

Snart ses vi igen på Rymdkursen!

// Kristin


Kommentarer
Postat av: Ewa J Sundberg

Åh så roligt! Både med ateljé och att du var där ..såklart ;-)



Längtar till den dag jag har min egen ateljé, har planer ..men ligger ännu nåt år framåt i tiden (har spec önskemål, hehe)



Både Du, Elisabeth å de andra tjejerna målar vidunderligt läckert..och så jag, förstås..LOL!

Har du sett bildspelet på min nästanfärdiga nya hemsida, förresten?

Ser fram emot rymdkursen ¨snart å att få ge dej en go kram!

Ewa

Postat av: Gullan

Tack för sällskapet Kristin!!! Du är en störtskön böna!!!

Jag håller med... jag fylls också på med så mycket härlig energi och blir alldeles till mig av alla vackra målningar som jag önskar att jag hade målat alldeles själv

2011-09-19 @ 18:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0