1-2 oktober.

Just denna helg händer det mycket!

Om ni vill gå en Vedic Art kurs så har Lola Baumgarten kurs i Färgrikets lager i Timmele.
Det ligger 10 km norr om Ulricehamn.
Lola målar endast med naturliga färger!
Jag har själv aldrig målat hos Lola, men det har jag skrivit upp på min jag-vill-absolut-göra-lista att jag ska göra.

Läs mer om hennes kurs:
och andra spännande kurser hon har, som matlagningskurs!

http://www.fargriket.com/index.htm?VedicArt/index


***


Vill ni gå på utställning 1-2 oktober kan jag varmt rekommendera att gå till Sveabyråns lokaler på Lidaholmsgatan 3.
Då har Karro min Vedic Art kollega och hennes mamma Ingalill, Mor & Dotter ställer ut - utställning!
Karro visar upp sina skitläckra målningar (sådana som man snor tekniker av i smyg för hon är så bra) och hennes mamma visar jätte härliga kläder i ull och silke.
Det är öppet båda dagarna mellan 11 och 15.
Gå dit och få en färg kick!


Kommentarer
Postat av: Renée

Underbar bild.. Me lika a lot!

Kraam

2011-09-13 @ 18:27:02
URL: http://www.reneebreig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0