UppRYMD.

Tjollahoppsansa!

Nu har vi haft Rymdkurs!

Tack Universum för Vedic Art och alla dessa underbara människor!

Jag drabbades av det mesta som brukar få mig ur balans innan kursen.
Förkylning i kroppen, mag-ras, och migränkänningar.
Men Herre Gud vad lycklig jag är!

Tack Renée och Varga som kom till Borås och höll kursen!
Tack alla härliga Vedic Artare som gick kursen!

Vi ritade upp våra horoskop, målade vår rymd och lyssnade på kloka ord och fick goda insikter



Uppritat horoskop, som det såg ut precis då när jag föddes..



Upp ett steg mot rymden, för att få ner den på backen!



GulligaGullan och Tuija skapar sina universum!
Tuija, ser du det lila ovanför ditt huvud? Det finns med på två kort på dig!
Snacka om att du tog ner rymden!




Elisabeth skapar rymd!



Alla skapar vi vårt eget universum!
Fantastiska målningar!



Tack Alla! <3

Kommentarer
Postat av: Ewa J Sundberg

Tack själv, Käraste Kristin! Var VÄLDIGT imponerad av att du, trots alla dina eländen, orkade fixa å planera allt så BRA!

Du är en pärla å en klippa..å en helt fantastiskt konstnär å vän!

Kärlek till goa dej! <3

Postat av: Kristin

Tack härliga Ewa!! <3

2011-10-14 @ 18:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0