Oktober Konst

Jag har varit på en mini konst-turné!

I fredags var jag och Ann-Britt på Café Hemtrevligt och kollade in Elisabeths målningar.
Flera av mina favoriter var på plats!
Vi njöt av konsten medans vi åt deras lunch-soppa. Detta har vi nu bestämt att göra till en tradition! 





I dag lördag har jag och Martina varit på "Mor & Dotter utställning".
Karro och mamman Ingalill hade ställt till med en jätte härlig utställning!
En skön blandning av Karros målningar och Ingalills ull/silkes kläder.





Oj Oj Oj Vad jag vill måla mycket!
Tur att det bara är en vecka kvar till rymdkursen!


Kommentarer
Postat av: Gullan

Visst var det en helt fantastiskt fin utställning!!! Vackra kläder och vackra tavlor.

Avundsjuk...jag blir så avundsjuk ;)))

2011-10-01 @ 16:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0