Klinik konferens

I kväll har vi haft konferens på kliniken där jag jobbar.
Efter lekaktiviteter och middag så hamnade vi på nya kulturhusets invigning.
En liten glutt på mina målningar men även en till titt på min nyfunna storfavvo Hulma af Klint!
Hennes målningar är helt gudomliga!
Först en bild på klinik gänget som var otroligt kulturella, Martin fick nog en chock och åkte hem direkt efter.
Sedan bilder på Hilmas målningar som är mina favoriter.
Lite häftigt känns det att ha sina målningar hängandes inom samma väggar som Hilma..


Kommentarer
Postat av: martin

Haha!! Jag blev alldeles för avundsjuk efter att ha sett dina målningar fru Lineart!

2011-11-26 @ 09:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0