18.e och 19.e tillägget.

Jag tänkte fylla på med lite mer bilder från Johannesdagarna!

Här är det fullt ösa!



Elisabeth och Lottie.
Tack Elisabeth för att du fixade igång denna helg!
Lottie tillverkar även fina bönehalsband med toffs, som jag nu inte kommer ihåg namnet på.
Ett sådant vill jag ha!


Johannes Källman med fikat i högsta hugg!
Smootie/sorben i kaffekoppen var gudomlig! En kvinna på kursen rörde ihop den i pausen.
Nyttig var den också!


Lite målat blev det i litet format.


Tuija i inspirationens dimma!


Resten av bilderna har jag lånat av Ewa, kvinnan på bilden nedanför.
Denna kvinna bodde även hos mig under helgen och Tack för det!
Hon lär mig så mycket bra!


Tanja spelade mungiga och sjöng under målarstunden.
Magiskt!


Här har vi smootie-kvinnan!
Jag tror hon heter Marie...eller var det Lena? ;)


Tuija och jag i djup färg-diskussion på lunchen.
Om hårfärg alltså, det är också viktigt här i livet.


Förresten är min hemsida uppdaterad med nya målningar!
www.lindeart.com

// Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0