Inför Trönö.

Jag måste ju ha missat nått eller?
Varför ska jag ha så lite med mig?



Det är dags att börja packa inför utställningen i Trönö på Lördag!
Och jag står och glor på mina lilla packnings-hög i hallen..
Var det allt?

Hur som hellst.
Varmt välkomna på Utställningen "kontraster" i Trönö på Lördag!
Där ställer Jenny Stockhaus ut sina akvareller och jag ställer ut mina Vedic Art målningar.
Det kan hända att min halva av lokalen är väldigt halv efter denna förvirrande packning.



Jag lämnade kvar mina målargrejjer i Hälsingland efter kursen.
När jag kommer hem med dem igen ska jag måla stoooort!
Jag vill måla enorma tavlor!
Hela trädgården i rosa!
..och kanske lite gult.

I väntan på målargrejjer går jag loss på gamla kläder istället.



Vi ses i Trönö!

// Kristin

Kommentarer
Postat av: Renée

Underbart tjejen!! gu va roligt med utställningen- såå jäkla synd att jag inte kan se den.. ALL LYCKA TILL ( och du' du kan väl när du ändå är i sy-tagen, sy en stooor skylt med Vedic Art och hänga upp inne i lokalen haha ;).

Snygga jeans by the way.. ser superfint ut!! du är duktig du'

Kraaam i sommarvärmen..

2011-06-28 @ 16:39:34
URL: http://art.reneebreig.com
Postat av: emma

Wow, vad kreativ du är med dina kläder. Härligt!

Lycka lycka lycka till med utställningen!!!

2011-06-28 @ 19:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0