Mer om Rymdkursen!

8-9 oktober blir det rymdkurs i Borås!



Just nu är vi 10 anmälda!
Hör av dig till mig om du vill anmäla dig!
Gör´t!
[email protected]

Nu är det klart med lokal!

Vi kommer att vara i Frufällans Allhus.
Tag med egen lunch om ni inte vågar er på min linssoppa!
I köket finns kyl, spis, micro och vattenkokare och det mesta som behövs.
Det finns pizzeria på Sjöbo som ligger ca 4 km från Allhuset.
Från Borås till Frufällan är det ca 7km.

Ni som åker långväga kan kontakta mig för närmare vägbeskrivning.
Boråsbor som är hemma i krokarna åker mot Fristad. När ni kommer till Frufällan sväng in i Frufällan (åt vänster om ni kommer från Borås)över järnvägsspåret. Direkt till höger och åk raktfram. Det står att det är en återvändsgata. När ni tror att ni åkt helt galet och ser ett vitt hus raktfram så svänger vägen åt vänster. Där är ett rött hus! Där ska vi va!

Om någon vill ha boende på vandrarhem kan jag rekomendera Szzova vandrarhem i Frufällan.
Jätte mysigt och frächt!
Detta ligger mitt i Frufällan och ca 500m från Allhuset.
Ett rum kostar från 190:-
Ni kan ringa till Raija och fråga och boka:
0702-872092

Glöm inte att be Varga om ett horoskop om ni inte har ett!
Mejla Varga Åskvigg på [email protected], har du inte mejl ring 018- 38 68 24.
Hon behöver info om din födelseort, tid och plats. Chartet kostar 100kr  

Har jag glömt något?
Fråga mig annars!

Detta kommer bli väldigt roligt!!

Ni är så välkomna!!

// Kristin

Kommentarer
Postat av: ewa sundberg

kommer!!! men det vet du redan ;-)

2011-07-24 @ 19:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0