Kontraster i Trönö.

Nu är jag hemma i Borås igen efter ett besök i Trönö.

Jag var knäppt nervös inför utställningen.
Men det gick väldigt bra!
Det var en trevlig dag med kära återseenden och intressanta vedic art-samtal.

Vi ställde ut i Trönö centrum då det även var Trönömässan.
Då presenterar sig flera olika företag från Trönö och där runt om kring.
Maskiner visas upp, lotteri, loppis, hamburgare, prästen Christer visar rymdbilder, Engmans kapell spelar, gissa vikt på fisken, prova-på-yoga och mycket mera.

Här var våran utställning.


Trönömässan.


Här är Kontrasterna.
Jag och Jenny Stockhaus.


Här är mina sida..


..och här är Jennys.


Det kom en del folk tillslut!
Både jag och Jenny sålde en del.

Det var första gången jag ställde ut hemma i Hälsingland så det passade på att komma besökare som jag inte träffat på 3 år eller så..
Tack kära ni för att ni tog er tid att besöka mig och målningarna!

Här har vi lite picknick-fika.


Jag glömde ju av kameran totalt under dagen så jag har lite snålt med bilder.

Men jag är mycket nöjd med dagen!

Tack alla som kikade in!
och
Tack Trönö för att jag fick vara med!

// Kristin


Kommentarer
Postat av: Ewa J Sundberg

Åh så roligt, Kristin! Gratulerar till att du sålde! De e så härligt å man blir så glad när nån vill köpa bilderna, eller hur?

Kram!

2011-07-06 @ 11:47:45
URL: http://www.lifeplus.com/ewajo
Postat av: Jenny Stockhaus

Det var verkligen en mysig dag! Nu laddar vi till nästa år;)

2011-07-06 @ 14:03:25
URL: http://hemmavidjenny.blogspot.com
Postat av: Emma

Hurra för att det gick så bra, och att du känner dig nöjd!

2011-07-07 @ 10:25:39
Postat av: Gullan Grafström

Grattis Kristin....jättekul att du fick sälja lite målningar!!!

Av dig kan man ju köpa ändå (även om man inte är så förtjust i Vedic Art) som är så sprudlande och go o gla som kexchoklad.

Stor kram <3

2011-07-07 @ 13:23:05
Postat av: Renée

Åh va kul att läsa - stoort grattis vännen till utställningen och de sålda tavlorna ( men vad hade man väntat sig :)).....Så härligt att det gick bra och att du är nöjd!!



Stoor kraaam

Renée

2011-07-12 @ 07:30:39
URL: http://www.reneebreig.com
Postat av: Jhonny Neumann

Det var en Brutalbra dag! Var kul att få se mer av din hemby med!

Du är bäst så är det bara!



Brutalkram så ses vi snart...

2011-07-12 @ 15:30:18
URL: http://www.neumannstudios.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0