Tavelleverans!

Idag har "Forest Love" flyttat hemifrån!
Titta vad trevligt man kan ha vid en tavelleverans!



Ett bra och godkänt hem med en ny fantastiskt sprudlande ägare!



Dit blir det fler tavelleveranser om jag får välja!

Detta har varit en smått och gott vecka:

* Hemsidan är lite smått uppdaterad med ny utställning.

* Utställningen på Fristads vårdcentral är förlängd till januari ut! Jippiii!

* I går var jag på Utställnings möte med gänget som jag ska ha utställning tillsammans med på Hemgården i Borås 25-27 Februari. Ett gäng härligt kacklande hönapönor! :) Det kommer bli en rolig och spännande utställning! 12 Vedic Art konstnärer på samma plats!
Förresten så var det första gången jag besökte 6 av konstnärernas ateljé! Jag blir lite avundsjuk faktiskt.. Det är något visst med att vara fler målerikonstnärer på samma plats. En väldigt trevlig lokal! Fast det är nog bra för dem att jag inte har plats där för jag är en rätt så bra kacklande hönapöna jag med..

// Kristin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha ett härligt gäng kacklande hönapönor...såååå roligt!!!!

2011-01-15 @ 18:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0