Vintermålningarna.

Jag har haft lite målartorka ett tag.
Så fort jag försöker anpassa mina tavlor och tänka för mycket så försvinner inspirationen.
Jag måste vara jag och finna mig i det!

Hur som hellst.

Jag tog in vintermålningarna idag.
Wooow!
Jag är skit nöjd!
De har hängt ute i 4 månader.

På den blå har jag lagt till lite mer silver och en gnutta rött glitter.





Den röda, "kadavret", blev jätte bra!
Jag ska helt klart göra fler med samma teknik!
Synd att inte guldet och det röda glittret kommer till sin rätt på bilden.





Då kanske det är dags att prova sina kunskaper i att späna upp dessa på ram.

Jag har även uppdaterat min hemsida med fler bilder i portfolion!
4 bilder i Mandala-mappen, 4 bilder i Heart & Light och 2 i Everything.
Ni har sett dem alla här i bloggen, men nu kan ni se dem på hemsidan också!
Jag är fortfarande förvånad att jag klarade av att uppdatera hemsidan med bilder och allt helt själv!
Utan svordomar och utbrott!

// Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0