2011

Snart är 2011 slut!

Ett nytt och fräscht år börjar!

Som detta året 2011 visat så vet jag att allt är möjligt.
Man vet aldrig vilka möjligheter som finns bakom hörnet..
För vem vet vad som är lycka eller olycka, vi får vänta och se!

Jag började året 2011 med att måla över en stor målning med rött!
Rött så det kliade i själen!

I Februari ställde 12 Borås Vedic Artare ut på Hemgården i Borås.
Det borde vi göra om!
2 Juli ställde jag och Jenny ut i Trönögården i Trönö. Jag var helt galet nervös. Men det var en mycket givande och bra utställning!
I Oktober blev jag antagen till Höstsalongen 2011 på Borås konstmuseum. Två av mina målningar kom med.
Dessutom hänger några målningar tillsammans med Martinas på Office IT partner i Borås.
Ett bra utställnings år!

Jag har gått en hel del kurser i år!
I Maj började jag med 18.e & 19.e tillägget med Johannes Källman. Efter det i Juni åkte jag till Järvsö en vecka och målade med Renée Breig och yogade med Camilla Silver, kursen ”Upptäck kraften inom dig”.  Åk till Järvsö på kurs om ni kan! Helt underbart!
I Oktober kom Renée och Varga till Borås och höll Rymdkurs! Sedan dess är jag fast i rymden!
Sedan åkte jag till Ljusdal och gick lärarkursen Block B och hann med att repetera Block A hemma i Borås också.

Mellan utställningar och kurser har jag gjort massa konstiga experiment, testat Psykic Art, gått på andras konstutställningar, varit förbannad på mina egna tavlor ena dagen och låtit inspirationen flöda dagen därpå.

I Höstas fick jag SMS.et ut i världen!
Renée tipsade mig till ett galleri i New York och det är det jag ska börja 2012 med!

Jag avslutar 2011 med en sammanfattande bild.
Med Vedic Art anfaller livet.


Gott Nytt År!


Kommentarer
Postat av: Renée

Ha ha Vedic Art anfaller livet - underbart skrivet!

Vilket år det varit - mycket lärdomar också, eller hur? Ska bli såå roligt att börja nya året med dig i NEW YORK - tänk va kul vi ska ha'et...

Stor kraam finaste K

Love you!

2011-12-29 @ 13:42:37
URL: http://www.reneebreig.com
Postat av: Anna-Maria

Får du till en varmt röd tavla med inslag av orange/gult/guld vill jag vara första spekulant- Gärna en lite större modell! Ha det gott. Kramar!!!

Postat av: Anna-Maria

Får du till en varmt röd tavla med inslag av orange/gult/guld vill jag vara första spekulant- Gärna en lite större modell! Ha det gott. Kramar!!!

Postat av: Gullan

Du är så skön! Det har verkligen varit ett kulår...ska bli oerhört spännande att se vad 2012 har att bjuda på!

Vi måste absolut ställa ut tillsammans igen! Kanske göra något mer när vi ändå håller på...typ lotteri på tavla...skänka en del av behållningen till något bra!

Nu väntar nyårsfirande sen drar det igång ;)

Världens största kram till dig

Gullan

2011-12-29 @ 15:09:09
Postat av: Marianne

Jag hoppas du delar med dig av New York. Det låter helt sjukt spännande.

2011-12-29 @ 15:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0