Beställt.

Pandurokatalogen som damp ner i postlådan i fredags är redan utnött.

Jösses vad mycket roligt det finns!
Jag blev väldigt sugen på ett besök i självaste butiken i Göteborg, men kom på att jag inte skulle kunna åka dit på ett tag.
Det blev istället en liiiiiten beställning som kommer på posten istället.



Det blev inte så mycket måleri handlande eftersom jag gärna vill vrida och vända på färg och glitter.
Men det blev lite knappar och smått och gott som kan vara bra att ha!

Min favoritfärg från Panduro är annars denna:



Denna finns i både matt och blank.

Jag gillar verkligen den mattsvarta och mattlila.
Den matta färgen gör sig riktigt bra om man använder mycket glitter och mycket färgsprakeri.

Hoppas beställning hinner komma redan denna vecka!

// Kristin


Kommentarer
Postat av: Kicki

Määän, jag som hade en sån där 20% rabatt igen. Men jag trodde kanske att du handlar i butik... :)

2011-08-21 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0