Möte

Vad ska vi ha med oss?
Hur hänger vi upp tavlorna?
Glöm inte de röda plupparna!
Har ni stafflin?
Jag tar med mig häftpistol!
Men då tar jag med mig limpistol!
Ska vi ha ficklampor för att lysa upp tavlorna?
Kommer det mycket folk tror ni?
Tänk om det kommer någon!?
Vi ska nog inte ha på oss pumps..

Det är detta jag, Elisabeth och Martina har ägnat kvällen åt.
På söndag åker vi till Kvibille och har utställning!
Hur spännande som helst!
Kom dit!



För övrigt så är hemsidan uppdaterad med 9 nya tavlor!
De finns under Heart and Light , Universum och Angels.

www.lindeart.com

// Kristin

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hi hi hi, det var kul

2010-09-10 @ 12:57:08
Postat av: Mor och Far

Lycka till med utställningeng i Kvible.Hoppas det kommer mycket folk.

2010-09-11 @ 09:13:00
Postat av: Mor och Far

Lycka till med utsällningen i Kvibille,hoppas det kommer mycket folk.

2010-09-11 @ 09:39:16
Postat av: ewa j

Åh Kristin, så mycket folk det var på utställningen! Det kändes verkligen härligt att få träffa dej och prata mycket å länge!

Blev så inspirerad att jag inte ville åka därifrån ju ;-)

Ser verkligen fram emot målarträffen snart!

2010-09-12 @ 20:21:34
Postat av: Renée

Gud så länge sedan jag var här inne och hälsa på dig...nu måste jag läsa vidare hur ni hade det på utställningen..

Kram kram¨

Renée

2010-09-20 @ 17:27:52
URL: http://www.reneebreig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0