I ladan på landet..

Ni som inte besökte utställningen på Lundåkra pensionat i söndags missade något!
Oj, vad trevligt! Oj, vilken lokal!  Oj, vad folk! Oj, vilket gott tilltugg!
Hoppas det blir igen! Hoppas jag får vara med!

Så för er som missade detta..

Välkommen in på utställning:



Här höll vi till bland, höbalar, grus och trevligt folk!



Mitt hörn.



Sådan här spaljé-vägg måste jag bygga och släpa med mig på kommande utställningar.
Tror ni medborgarskolan skulle uppskatta om man tog med sig någon höbal också?






Det kom mycket folk!


Karin hade gjort jätte gott tilltugg!
Är ni sugen på denna häftiga och trevliga lokal eller pensionatet så besök hennes hemsida för uppgifter:
http://pensionatlundakra.se



Tack för att jag fick vara med!
Tack alla som var där!

// Kristin

Kommentarer
Postat av: ewa j

:-)

2010-09-13 @ 18:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0