Sop Rent.

Morr.
Idag är inte mitt humör på topp.
Inte ens prinsesstårta skulle vara gott.

Jag bestämde mig för att få ut mina negativa energier på en hänga-ute-över-vintern-tavlor.
När jag stod där och morrade och hällde färg så såg jag en trasig sop!
Som på beställning!
Skönt att sopa bort eländet!



Så nu har jag en av vintertavorna hängandes i skogen!
Med mina runt sopande morr-energier på.





Och som pricken över i.
Vad såg jag på mitt målarställe där jag öst ur mig all negativ energi.
Katten gör sitt.



Nu har vi gjort vårt!
Nu går vi in och stänger dörren om oss!

// Kristin

Kommentarer
Postat av: ewa j

hehe ;-)

2010-10-01 @ 12:42:47
Postat av: Emma

En sopborste borde stå i var mans hörn, helt enkelt. För att brukas vid lämpligt tillfälle.

Och en liten baltasar i samma hörn vore nog inte heller fel :)

2010-10-01 @ 17:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0