Som gjutet!

Denna helg har jag och min vän massör-E varit i Hjo och hälsat på vår vän massör-G.
Tre massörer träffas och babblar terapiformer, testar och funderar. Himla trevligt!
Energin flödar och inspirationen likså!
Jag som känt mig ganska mulen det sista känner mig helt molnfri!

Massör-G hade en bok om att gjuta i betong/cement och visade upp flera egna gjutningar.
Så idag bar det iväg till byggaffären för att köpa en säck cement!

Om några veckor ska jag iväg på en veckas målarkurs. Tills dess har jag hamstrat upp ett lager med tavelramar för att måla på. Det är bara så svårt att låta bli dem!
Nu får jag hålla mig till gjuteriet ett tag!

Förbjudet-att-norpa-av-lagret.


På tork!


**********************************************************

Tack för de fina kommentarerna!
Har fått frågor som jag tänkte svara på här:

En fråga om den blå/lila tavlan i förra inlägget är om den är så hög/lång som den ser ut på bilden.
Tavlan är H600xB200mm. Mitt favorit format! Den ser någ mer lång-smal ut för jag tog kortet så skumt.

Hur kommer jag till ditt galleri på nätet?
Jag har några tavlor ute på min hemsida www.lindeart.com
Skulle egentligen fyllt på med nya tavlor, men jag är inte riktigt kompis med hemsidor.
Därav denna blogg där det går enkelt och snabbt att skriva och lägga ut bilder.


// Kristin


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken bra idé med blogg! Förstår nu vad jag saknat din/er bygg blogg. Nu får man hänga med på det som händer och gå på utställning fast man bor långt ifrån...Kanon bra! Vad har du för projekt med cementen?

2010-06-13 @ 19:08:27
URL: http://lindeart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0