Blogg Dax!

Välkommen till min blogg!

Här kommer jag att blogga om mina tavlor och om mitt skapande och min inspiration.
Jag har även en hemsida www.lindeart.com

Jag börjar med att visa lite bilder från min utställning jag hade i helgen.
4-6 Juni hade jag utställning på Lilla Galleriet, Byttorp i Borås.
Mycket spännande och trevligt!
En erfarenhet rikare!











Tack alla som trotsade det vackra vädret och kom och tog en titt på mina tavlor!
Det värmde i hjärtat!

Tack Marie att jag fick låna din lokal och för alla tips!

Detta kommer jag göra om!

// Kristin

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej Gums!

Vilka tavlor! Du är så himla duktig! Jag har två, å de hänger på bästa plats i huset!

Kraaaaaaaaaam!

2010-06-07 @ 18:59:56
Postat av: Niklas

Trevligt att få se lite av utställningen trots att man tyvärr inte kunde komma. Lycka till med skapandet! Kram.

2010-06-07 @ 19:28:18
URL: http://niklasskoglund.se
Postat av: Åsa

Det var ju kanonkul att se dom upphängda "på riktigt".

2010-06-10 @ 20:00:10
URL: http://wessand.blogg.se/
Postat av: Mor och Far

Vilken fin utställning tavlorna gjorde verkligen sin rätt i den lokalen. De såg fint ut. Nu ser vi fram emot nästa utställning.

2010-06-20 @ 20:57:17
Postat av: Marianne

Hej Kristin

En hälsning från Järvsö-kursen.

Dina tavlor är helt underbara, hoppas du kommer igång med lärarjobbet.

Ha´de´jättebra

Kram

Marianne

2010-08-14 @ 13:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0